השאירו פרטים ונחזור בהקדם:

    ליטוש רצפות וליטוש אבן

    מרגישים שהרצפה קצת עקומה (גם אם אתם לא רקדנים…)? או שהיא מחוספסת ובכלל ישנה ודהויה? אם הפתרון שלכם הוא ריצוף מחדש- חכו רגע, כי יש פתרון קל ומהיר יותר לביצוע וגם זול יותר: ליטוש רצפות. ליטוש הרצפה הוא השחזה שלה והסרת שכבה דקה ממנה כך שהמרצפות כולן יהיו שכבה אחידה וחלקה. הבדלי גובה בין מרצפות, גם הקטנים ביותר שיכולים להיווצר גם בעקבות שריטות של הרצפה הופכים את ההליכה עליה לפחות נעימה ונוחה וכמובן גם מראה הרצפה פחות אסתטי. יש לציין שפוליש אינו תחליף לליטוש הרצפות. אם רצפות ישנות ומחוספסות הפוליש, יהיה פחות יעיל ואפילו יכול להזיק לרצפה.

    איך נעשה ליטוש רצפות?

    ליטוש רצפות נעשה בעזרת מכונת ליטוש עם דרגות חוזק שונות בהתאם לצורך. לאחר ההשחזה והסרת שכבה נעשים שיוף והחלקת הרצפה. כאשר אנו רוצים משטח אחיד ללא פוגות נבצע ליטוש אבן עם מילוי דבק שיש תואם בצבע לרצפה לקבלת משטח אחיד ללא רווח בין אריח לאריח. אומנם עבודה זו לא זולה אך התוצאה תהיה משביעת רצון.

    לאחר שנחרוץ את הפוגות ונמלא אותן בדבק שיש מתאים נתחיל ללטש את הרצפה כאשר השלב הראשוני הוא ליטוש גס יותר וככל שהתהליך מתקדם הליטוש הוא עדין ומדויק יותר. ההדרגה בפעולה היא משמעותית מאוד כדי להגיע בסוף לתוצאה המדויקת ביותר ולרצפה חלקה.

    לאחר סיום הליטוש אפשר ואף מומלץ לעשות גם פוליש ומריחת סילר שהוא חומר אטום המונע ספיגת לכלוך ושמירה על הרצפה במצב מבריק וחדש. ליטוש רצפות הוא עבודה הדורשת מקצועיות רבה והיא יכולה לקחת מספר ימים עד סיום העבודה על כל שלביה.

    ליטוש רצפות וליטוש אבן – רק עם חברה מקצועית

    ישנן שיטות "חאפריות" לביצוע ליטוש בעזרת סקוצ'ים או נייר ליטוש. כמובן שהדבר לא דומה לביצוע העבודה עם מכונת ליטוש אבן (חמור) ויהלומים בעלי מספר דרגות השחזה.

    יותר מכך, לא כל סוג רצפה מתאים לליטוש. הוא לא מתאים לריצוף גרניט פורצלן או קרמיקה. חברה מקצועית תיידע אתכם בדבר ותציע דרך חלופית לשיפור מראה הרצפה. גם ליטוש אבן צריך להתבצע בעדינות ובזהירות כדי לא לשחוק את המרצפת ולפגוע בה.

    חברת פוליש קריסטל מבצעת ליטוש רצפות מסוגים שונים ואף ליטוש אבן. צוות מקצועי ומיומן יבצע את העבודה בעזרת המכשור החדשני ביותר שישנו. מוזמנים ליצור קשר.

    ליצירת קשר

    השאירו פרטים ונחזור בהקדם:

      דילוג לתוכן